Dzień rektorski

Zgodnie z decyzją Rektora Uniwersytetu w Białymstoku dzień 2 listopada br. jest dniem rektorskim.

Dokument: PDF

20.10.2017


 

Dyrekcja Instytutu Informatyki oraz organizatorzy seminarium

serdecznie zapraszają pracowników i studentów

na seminarium pt.:

Mapowanie grafów RDF na grafy właściwości.

Seminarium odbędzie się 25.X.2017 r. (środa) o godz. 14.15

w sali 2004 (ul. Konstantego Ciołkowskiego 1M)

Referat wygłoszą mgr Łukasz Szeremeta i dr inż. Dominik Tomaszuk.

12.10.2017


Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych Uniwersytetu w Białymstoku
proponuje studentom  w roku akademickim 2017/18 bezpłatne dodatkowe zajęcia językowe z Łaciny poza programem studiów.


Quis homo eruditus sine linguae Latinae scientia?
( Kimże jest człowiek wykształcony bez znajomości języka łacińskiego? )
 

Ab ovo, czyli język łaciński od podstaw.
   
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych studentów na zajęcia
z języka łacińskiego w ramach przedmiotów ogólnouczelnianych,
którzy chcieliby:
- rozpocząć naukę języka łacińskiego od początku,
  czyli „ab ovo” jakby powiedzieli starożytni Rzymianie
- przypomnieć język łaciński, bo
  „Repetitio est mater studiorum”(Powtarzanie jest matką nauk.)
- pogłębić, poszerzyć znajomość łaciny, bo
  „Discere numquam satis”( Nauki nigdy dosyć. )

    Zajęcia w wymiarze 50 godzin rozpoczną  się  w semestrze zimowym roku akademickiego 2017/2018.
Spotkanie organizacyjne odbędzie się 07.11.2017r  (wtorek) o godz. 18.00  w sali 77 , przy Pl. NZS 1 (Wydział Filologiczny)]


Rejestracja w Usosweb od 16.10. do 6.11.2017 r.


Warunki zaliczenia: regularne uczęszczanie na zajęcia, aktywny udział, praca własna studenta. Po otrzymaniu zaliczenia istnieje możliwość wpisu do suplementu do dyplomu w rubryce inne osiągnięcia (na wniosek uczestnika kursu).

Kontakt  z prowadzącą mgr Aliną Pawłowską: alina.pawlowska@uwb.edu.pl
lub z sekretariatem Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych :spnjo@uwb.edu.pl

16.10.2017


Dodatkowa rekrutacja na wyjazdy Erasmus+

W związku z decyzją Działu Współpracy Międzynarodowej Uniwersytet w Białymstoku, pragnę Państwa poinformować, że zostaje uruchomiona w dniach 11.10.2017r - 20.10.2017r. rekrutacja uzupełniającej na wyjazdy na studia w roku akademickim 2017/2018 (ewentualne wyjazdy na semestr letni).

Jednocześnie pragnę poinformować, że studenci biorący udział w tej rekrutacji będą zakwalifikowani WARUNKOWA. Wyjazd takich studentów jest uzależniony od tego, jakie dofinansowanie na te wyjazdy otrzyma Uniwersytet od Agencji Narodowej.

Dokumenty we wskazanym terminie należy dostarczyć do koordynatora wydziałowego programu Erasmus+

dr Jarosław Kotowicz
Koordynator programu Erasmus+
Wydział Matematyki i Informatyki

11.10.2017


Uwaga Studenci!

W związku z przygotowaniami do uruchomienia planu zajęć na r. akad.
2017/2018 w systemie Planista (plan widoczny w systemie USOS Web),
proszę zwracać szczególną uwagę na plan (wprowadzane w nim zmiany),
który zamieszczony jest na stronie internetowej Instytutu Informatyki
w zakładce "Studenci".

29.09.2017


Spotkanie z przedstawicielami CBA

Podczas spotkania przedstawiona zostanie procedura rekrutacji do Centralnego Biura Antykorupcyjnego oraz możliwe ścieżki kariery w służbie specjalnej. Zapraszamy w szczególności osoby zainteresowane służbą w Biurze Teleinformatyki CBA.

Spotkanie odbędzie się 18 października 2017 o godzinie 15:00 w sali 2001.

Poszukujemy programistów, kierowników projektów, administratorów systemów, specjalistów helpdesk.

12.10.2017


Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych proponuje studentom studiów stacjonarnych UwB w roku akademickim 2017/18 bezpłatne dodatkowe zajęcia językowe z języka niemieckiego poza programem studiów. pod patronatem Ceri International.

Wiecej informacji...

REJESTRACJA W USOSIE OD 6.10 DO 31.10.2017r.

5.10.2017


 


W dniach 17-19 listopada 2017 r., w budynkach Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie oraz na Zamku Królewskim w Warszawie odbędzie się pierwszy ogólnopolski kongres z udziałem przedstawicieli najbardziej aktywnych kół naukowych. Częściami składowymi Kongresu będą: warsztaty, spotkania tematyczne i branżowe, szkolenia dla członków kół i ich opiekunów, prezentacja założeń Konstytucji dla Nauki z punktu widzenia młodych naukowców oraz finał konkursu na najlepsze projekty naukowe. Po Kongresie ukaże się publikacja „StRuNa. Rocznik ruchu naukowego".

Kongres IKONA2017 to pierwsze tego typu wydarzenie, adresowane do najmłodszych naukowców (najzdolniejsi studenci i doktoranci realizujący projekty zespołowe oraz ich opiekunowie naukowi). Zadaniem Kongresu jest przedstawienie i opisanie najważniejszych osiągnięć ruchu naukowego z okresu 1 października 2016 - 30 września 2017 roku.
W trakcie Kongresu można zaprezentować prace naukowe, sesje posterowe i konstrukcje nagrodzone na ważnych konkursach krajowych i międzynarodowych.
  Każdy uczestnik Kongresu ma szansę wesprzeć jego główne przesłanie - podkreślenie roli ruchu naukowego i zaprezentowanie potencjału tkwiącego w kołach naukowych i innych zespołach realizujących projekty naukowe. Kongres stanie się miejscem wymiany kontaktów i nawiązywania współpracy w celu realizacji projektów angażujących studentów wielu uczelni oraz studiujących różne dziedziny nauki.

W ramach Kongresu zostanie przeprowadzony finał konkursu "StRuNa 2017"
na najlepsze projekty naukowe realizowane przez studentów i doktorantów. Laureaci otrzymają nagrody, które pozwolą uruchomić nowe projekty.
  Opłata za udział w Kongresie wynosi 246 PLN. Wniesienie opłaty gwarantuje pełnoprawny udział we wszystkich wydarzeniach zaplanowanych dla uczestników Kongresu, tj. wykładach, szkoleniach, wystawach i w gali finałowej w Zamku Królewskim. Organizator pokrywa koszty wszelkich materiałów konferencyjnych i szkoleniowych, dwóch noclegów ze śniadaniem w stołecznych hotelach oraz wyżywienia i programu kulturalnego.

Rejestracji na Kongresie IKONA2017 można dokonywać od 19 września br.
poprzez stronę http://ikona.edu.pl/rejestracja/ [2].

Zapraszają: Fundacja "Fundusz Pomocy Studentom", Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie i Uniwersytet Warszawski


Linki:
------
[1] http://ikona.edu.pl
[2] http://ikona.edu.pl/rejestracja/

[2] http://ikona.edu.pl/rejestracja/



UWAGA STUDENCI INFORMATYKI I roku 2 stopnia

Spotkanie organizacyjne z opiekunem odbędzie się we wtorek 3.10.2017 o godzinie 8.10, w sali 2006.

29.09.2017


Uwaga Studenci!

Zajęcia z dr Krzysztofem Szerszeniem rozpoczną się od 9 października br.

29.09.2017


LEKTORAT JĘZYKA ROSYJSKIEGO 2017/18 (poziom B1/B2)

Studenci II roku studiów stacjonarnych I stopnia z kierunku Informatyka

Spotkanie organizacyjne odbędzie się w czwartek 5 października 2017 r. o godz. 19.40
przy ul. Plac Niezależnego Zrzeszenia Studentów 1 (Wydział Historyczno-Socjologiczny), s. 36.

OBECNOŚĆ OBOWIĄZKOWA!

P.S. Po pierwszym tygodniu października termin zajęć może ulec zmianie. O ewentualnych zmianach będę informować.
Anna Kulik, lektor języka rosyjskiego

28.09.2017


KURSY JĘZYKOWE

GLOTTA - Uniwersyteckie Centrum Nauki Języków Obcych zaprasza na KURSY JĘZYKA ANGIELSKIEGO I ROSYJSKIEGO (ogólne i certyfikatowe z możliwością zdawania egzaminu TELC na miejscu).

Szczegółowe informacje na stronie Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych UwB uwb.edu.pl/spnjo w zakładce: Kursy językowe GLOTTA.

27.09.2017


Uwaga Studenci!

Zajęcia z dr Marzeną Szajewską rozpoczną się od 18 października br.

28.09.2017


Uwaga Studenci!

Zajęcia z dr Adamem Grabowskim rozpoczną się od 9 października br.

26.09.2017


II rok Informatyki I stopnia. 

Zajęcia z Przedsiębiorczości (wykład i ćwiczenia) z dr hab. Barbara Roszkowska-Mądra, prof UwB rozpoczną się od 11 października.

26.09.2017


Uwaga Studenci!

Informujemy iż w dniach 25-27 (poniedziałek-środa) oraz 29 września (piątek) Dziekanat będzie otwarty
od godziny 12:00.

28 września (czwartek) Dziekanat będzie nieczynny.

21.09.2017

 



Kuźnia kompetencji

najnowsze informacje

Od 06.09.2017 r. rusza nabór do nowego projektu „Kuźnia kompetencji” finansowanego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji informatycznych, zawodowych, przedsiębiorczości, językowych, komunikacyjnych oraz pracy w grupie studentów z Wydziału Matematyki i Informatyki. Uzyskiwanie tych kompetencji odbędzie się poprzez udział w każdym z 3 zaplanowanych typów działań, realizowanych w porozumieniu z pracodawcami:

  1. Zajęcia Warsztatowe (przykładowo: Autoprezentacja i sztuka wystąpień publicznych; Design Thinking; Menedżer projektów; Business Model Canvas; Wybrane aspekty programowania w rzeczywistych systemach informatycznych, Praca projektowa w zespole interdyscyplinarnym i inne);
  2. Certyfikowane Szkolenia (Przykładowo: Podstawowe oraz zaawansowane szkolenie zarządzania projektami PMI; Oracle Database SQL; MS: 20483B/20486; szkolenia językowe – koszty niektórych z tych szkoleń sięgają 4000 zł, a tutaj wystarczy tylko pilnie się uczyć, aby zdobyć certyfikat);
  3. Prace Projektowe, które odbywać się będą bezpośrednio u pracodawców oraz we współpracy z Uniwersytetem. Będziecie Państwo mogli dzięki temu nawiązać kontakty z przyszłymi pracodawcami.

Udział w powyższych działaniach zapewni Państwu uzyskanie kompetencji oczekiwanych przez pracodawców, a także zwiększy Państwa konkurencyjności na rynku pracy.

Szczegóły na stronie: http://kuzniauwb.pl/

Plik do pobrania

13.09.2017


Zapraszamy do aplikowania na XIII Letnie Praktyki Badawcze!

Trwają zapisy na XIII Letnie Praktyki Badawcze – wakacyjne interdyscyplinarne warsztaty dla studentów i doktorantów, których celem jest wykorzystanie matematycznego sposobu myślenia do rozwiązywania rzeczywistych problemów firm i instytucji. W poprzednich latach zrealizowaliśmy projekty m.in. dla Narodowego Banku Polskiego, Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Casinos Poland, Polskiej Grupy Zbrojeniowej i wielu innych.

Do wzięcia udziału serdecznie zapraszamy osoby mające zainteresowania naukowe z dziedzin takich jak ekonomia, informatyka, matematyka, a także nauk technicznych. Zapewniamy pracę w interdyscyplinarnych grupach projektowych. Więcej o tym jak pracujemy można przeczytać na stronie http://www.praktyki.waw.pl/jak-pracujemy. W naszych działaniach wzorujemy się na brytyjskich doświadczeniach industrial mathematics (http://www.maths.edu.pl/PrzykladyZeSwiata).

Letnie Praktyki Badawcze organizowane są przez Centrum Zastosowań Matematyki Instytutu Matematycznego PAN i odbywają się w okresie lipiec-wrzesień 2017r. w Warszawie.

Jeśli nie lubisz się nudzić, wolisz aktywnie spędzać wakacje, chcesz poznać wielu tak ambitnych ludzi jak Ty, zobaczyć na własne oczy, jak łączy się nauka i biznes, zgłoś się już dziś!

Aplikacje (krótkie CV, list motywacyjny oraz rekomendację od pracownika naukowego/pracodawcy) należy wysyłać na adres: kontakt@praktyki.waw.pl, podając w temacie numer referencyjny LPB/WY/2017. Zgłoszenia będą oceniane na bieżąco, w miarę napływu aplikacji. Organizatorzy rezerwują sobie prawo do zakończenia ich przyjmowania w dowolnym momencie.

Więcej informacji dotyczących Letnich Praktyk Badawczych znajduje się na stronie: http://www.praktyki.waw.pl [1]. Jesteśmy również na Facebooku.

Plakat - PLIK PDF

6.06.2017


 KWALIFIKACJE PEDAGOGICZNE (specjalizacja nauczycielska) 2017/2018

- NOWY ROK AKADEMICKI

(3 semestry, 25 punkty ECTS, wymiar godzin dydaktycznych – 420, w tym 150 godzin praktyki)


DLA KOGO?

Kwalifikacje pedagogiczne adresowane są do kandydatów na nauczycieli przedmiotów ogólnokształcących, teoretycznych przedmiotów zawodowych i języków obcych.

*    Słuchaczami mogą być studenci II, III roku I stopnia oraz I i II roku II stopnia kierunków i specjalności nienauczycielskich oraz absolwenci UwB oraz innych uczelni.

CZEMU SŁUŻĄ ?


*    Kwalifikacje pedagogiczne zapewniają profesjonalne przygotowanie do pracy w zawodzie nauczyciela. Umożliwiają uzyskanie podstaw wiedzy z zakresu psychologii, pedagogiki, dydaktyki oraz umiejętności niezbędnych dla zrozumienia i rozwiązywania problemów wychowawczych. Tworzą warunki do kształtowania umiejętności metodycznych niezbędnych nauczycielom uczącym w szkołach podstawowych, gimnazjach, jak i szkołach ponadgimnazjalnych. Zajęcia obejmują także emisję głosu i prawo oświatowe.

Wartością dodatkową Kwalifikacji pedagogicznych jest uczestnictwo w procesie rozwijania umiejętności samodzielnego uczenia się (w trosce o własny rozwój zawodowy) oraz przygotowywania do identyfikacji zawodowej, kształtowania właściwej postawy zawodowej, umiejętności podejmowania inicjatywy oraz odpowiedzialności za siebie i innych, a także w przekazie sposobu pełnienia własnej roli zawodowej i ról społecznych wiążących się z przynależnością do zawodu nauczyciela, środowiska lokalnego i nowoczesnego społeczeństwa otwartego.

WYMAGANIA WSTĘPNE

*    Uzyskiwanie nauczycielskich uprawnień zawodowych jest dodatkową specjalizacją. Podjęcie jej przez studentów i inne zainteresowane osoby jest dobrowolne i następuje poprzez złożenie pisemnej deklaracji w CEU.
*    O przydziale do grupy metodycznej decydować będzie przygotowanie merytoryczne uzyskane na studiach kierunkowych zgodnie z podstawą programową określonego przedmiotu. Przygotowanie merytoryczne będzie też decydować o sposobie odbywania praktyk pedagogicznych.

JAKIE BĘDĘ MIAŁ UPRAWNIENIA?

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 17.01.2012r. kwalifikacje do nauczania zgodne są z przygotowaniem merytorycznym uzyskanym na studiach kierunkowych, na II etapie edukacyjnym - dla kierunków, których przedmiot jest realizowany w szkole podstawowej oraz do nauczania na III i IV etapie edukacyjnym - dla kierunków, których przedmiot rozpoczyna realizację w gimnazjum lub szkole ponadgimnazjalnej.

Każdy uczestnik otrzymuje na koniec Kwalifikacji pedagogicznych świadectwo uzyskania przygotowania pedagogicznego.

KADRA

Zajęcia na kursie prowadzą specjaliści z wieloletnim doświadczeniem pedagogicznym na Wydziale Pedagogiki i Psychologii UwB oraz zatrudnieni na innych wydziałach UwB, a także w innych instytucjach edukacyjnych. Wyniki ewaluacji potwierdzają profesjonalizm prowadzonych zajęć.

TERMINY

Dokumenty należy złożyć w terminie do:
15 września 2017 r. (tryb stacjonarny), 30 września 2017r. (tryb niestacjonarny)  
Planowany termin rozpoczęcia zajęć:
23 październik 2017r. (grupy stacjonarne), 28-29 październik 2017r. (grupy niestacjonarne)

PŁATNOŚCI


Pobieranie nauki w CEU jest odpłatne i wynosi:  1400 zł (opłata jest podzielona na raty miesięczne lub kwartalne) - dla studentów UwB i 2000 zł (opłata jest podzielona na raty miesięczne lub kwartalne) - dla absolwentów.

Podanie o przyjęcie na specjalzację - PLIK

Ulotka uprawnienia - PLIK

2.06.2017


STUDENCKIE POGOTOWIE LEKCYJNE - włącz się!

Chcesz podzielić się swoją wiedzą i czasem?

Chcesz zdobyć cenne doświadczenie?

Chcesz pomóc?

Włącz się do akcji STUDENCKIE POGOTOWIE LEKCYJNE!

 

Zgłoszenia należy przesyłać na adres: pogotowie@uwb.edu.pl 
 
Szczegóły: DOC
Karta zgłoszenia: DOC
10.03.2017


Program Mobilności Studentów i Doktorantów „MOST”

Trwa rekrutacja do Programu Mobilności Studentów i Doktorantów „MOST”

serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w Programie Mobilności Studenckiej i Doktoranckiej „MOST”. Krajowy program mobilności umożliwił wyjazd na inną uczelnię krajową już ponad 10 tysiącom osób, a rekrutacja na semestr zimowy i cały rok akademicki 2016/2017 trwa od 15 kwietnia do 15 maja. Aby skorzystać z tej oferty, należy przede wszystkim odwiedzić stronę internetową www.most.amu.edu.pl, na której można zapoznać się ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi funkcjonowania Programu, a także – nie odchodząc od biurka – zgłosić swoją kandydaturę.

Podstawowymi zaletami Programu są:

możliwość studiowania na jednej z 28 najlepszych uczelni krajowych;

wybór kierunku obecnie studiowanego lub pokrewnego;

samodzielne opracowanie planu zajęć, uczęszczanie na przedmioty nie będące w ofercie Uczelni Macierzystej;

przy właściwie sporządzonym Porozumieniu o programie zajęć uniknięcie „niespodziewanych” różnic programowych.


Zachęcam do skorzystania z tej oferty oraz śledzenia aktualności dotyczących MOST-u na portalu społecznościwym Facebook: www.facebook.com/programmost2000

Po dodatkowe informacji zapraszamy na stronę http://www.uwb.edu.pl/most oraz do Działu Dydaktyki i Spraw Studenckich UwB, budynek Rektoratu, I piętro, pokój 103.

Wiecej informacji pdf lub http://www.uwb.edu.pl/most

22.04.2016


Białostocki MOPR poszukuje wolontariuszy.


Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku nawiąże współpracę z
wolontariuszami (studentami), którzy mogliby wesprzeć wychowanków rodzin
zastępczych funkcjonujących na terenie miasta Białegostoku przez
udzielenie dzieciom i młodzieży pomocy w nauce.
Między wolontariuszami a MOPR w Białymstoku zostanie zawarte porozumienie określające zakres
i sposób wykonywania przez wolontariusza świadczeń.

Osoby chętne do współpracy prosimy o kontakt z Zespołem ds. Pieczy
Zastępczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul.
Klepacka 18, tel. 85 741 04 96.

Zapraszamy do kontaktu i współpracy.
MOPR w Białymstoku

10.12.2015


Erasmus Student Network UwB rekrutuje!

Można poznać ciekawych ludzi z różnych części Europy, podszkolić znajomość języków obcych, zdobyć doświadczenia przydatne w przyszłej pracy zawodowej. A to wszystko w ramach Erasmus Student Network. Sekcja ESN na Uniwersytecie w Białymstoku właśnie rozpoczęła rekrutację.

Erasmus Student Network to ogólnoeuropejska organizacja studencka, której głównym celem jest wspieranie i rozwój programów międzynarodowych wymian studenckich, szczególnie programu Erasmus+. Głównym mottem organizacji jest hasło "Students helping Students". 

- Każdego roku na Uniwersytecie Białymstoku jest kilkudziesięciu studentów, którzy przyjeżdżają na naszą uczelnię w ramach wymian międzynarodowych. Nasze zadanie to pomóc im odnaleźć się w nowym miejscu, zintegrować ze społecznością akademicką UwB, tak by jak najlepiej wykorzystali pobyt w Białymstoku i jak najlepiej nas wspominali – mówi Urszula Turowska, która w ESN UwB odpowiada za Public Relations.

Lokalny oddział ESN na Uniwersytecie w Białymstoku działa od października 2013 roku. Jego członkowie organizują akcje społeczne, turnieje sportowe czy konkursy fotograficzne. Współpracują z podobnymi sekcjami innych białostockich uczelni.

- Działalność w naszej sekcji to nie tylko dobra zabawa, poznawanie innych kultur, ale też zdobywanie cennych zawodowych doświadczeń. Pracujemy z ludźmi, doskonalimy kwalifikacje np. w zakresie komunikacji społecznej, sprawdzamy się organizacyjnie. To wszystko może przydać się potem w pracy w branży związanej z PR czy HR. A co najważniejsze – nigdy się nie nudzimy – zachęca Urszula Turowska. 

Do sekcji ESN może przyłączyć się każdy student Uniwersytetu w Białymstoku. Rekrutacja trwa do 25 października. Formularz aplikacyjny można znaleźć na stronie: http://uwb.esn.pl/pl

14.10.2015


  
 
Drodzy Studenci!
Znany serwis zajmujący się rozwojem i promocją wolnego oprogramowania - GitHub udostępnił "wyprawkę" informatyczną dla studentów za darmo.
Informacje na stronie: https://education.github.com/pack

Po polsku można przeczytać o tej akcji w newsie dobrychprogramów:
www.dobreprogramy.pl/GitHub-szykuje-wyprawke-warta-tysiace-dla-kazdego-mlodego-programisty,News,58382.html
8.10.2014


Drodzy studenci, przyszli i obecni dyplomanci! 

W najbliższym czasie wielu z Was czeka wybór tematu pracy dyplomowej. A zatem już teraz warto zastanowić się nad tym dłużej. Czy pisanie pracy dyplomowej może być wyzwaniem, nieść dodatkowe korzyści? Na to pytanie odpowiedzcie sobie sami zaglądając na strony: 
 
 
 
26.03.2014


Drodzy studenci zachęcamy was do odwiedzania facebookowej strony Biura Karier UwB. Na profilu znajdziecie aktualne informacje na temat kursów i szkoleń. Również zamieszczane są tam najnowsze oferty pracy, praktyk i staży

25.02.2014


Studenci III roku Informatyki - informacje dotyczących systemu APD

W Uniwersytecie w Białymstoku prace dyplomowe studentów I i II stopnia oraz studiów jednolitych magisterskich archiwizone są w wersji elektronicznej za pomocą systemu Archiwum Prac Dyplomowych.

Studenci, których dane dotyczące pracy dyplomowej zostały wprowadzone do systemu USOS przez pracownika dziekanatu, przed przystąpieniem do egzaminu dyplomowego, zobowiązani są do wykonania następujących czynności:

  • wypełnienia w APD formularza zawierającego szczegółowe dane dotyczące pracy dyplomowej
  • wprowadzenia do APD przygotowanej pracy dyplomowej wraz z jego ewentualnymi załącznikami

Szczegółowe informacje znajdują się w załącznikach:

11.03.2013


2008-2017   © Instytut Informatyki UwB